Esame pažangi ir inovatyvi centralizuotai tiekiamos šilumos bendrovė Kaune ir Lietuvoje. Vertiname kiekvieną darbuotoją ir suteikiame jam įvairias galimybes augti bei tobulėti. Aukšta mūsų darbuotojų kvalifikacija leidžia mums pasiekti aukščiausius efektyvumo rodiklius ir taikyti inovatyvius sprendimus kasdieninėje veikloje. Šiuo metu ieškome komandos nario - Klientų aptarnavimo specialisto, kuris padėtų kartu siekti bendrų tikslų. Kviečiame jungtis prie mūsų..

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) skambučių centre

Pagrindinės Tavo funkcijos:
  • Efektyviai, kokybiškai aptarnauti klientus telefonu ir elektroniniais kanalais (80 proc. telefonu);
  • Analizuoti klientų patirtis, inicijuoti veiksmus patirtims gerinti;
  • Ruošti medžiagą apie teikiamas paslaugas Klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojams, informuoti juos apie paslaugų naujienas ir aktualius paslaugų pasikeitimus.


Darbo vieta: „MANO KAUNAS“ Kauniečių aptarnavimo centre, Statybininkų g. 3, Kaunas

Tikimės, kad kandidatas:
  • Turi patirties klientų aptarnavimo srityje;
  • Esi žingeidus (-i), iniciatyvus (-i) ir kūrybiškas (-a);
  • Moki analizuoti, sisteminti ir apibendrinti;
  • Moki planuoti ir atlikti užduotis laiku;
  • Turi gerus darbo įgūdžius MS Office programomis.
Mes siūlome:
  • Mokymus ir profesinės kvalifikacijos kėlimą;
  • Įdomų darbą profesionalių kolegų komandoje;
  • Papildomas atostogas;
  • Socialines išmokas asmeninių gyvenimo įvykių atvejais;
  • Nemokamas paslaugas įmonės sveikatos punkte.
Papildoma informacija:
  • Su atrinktais kandidatais susisieksime.
  • Konfidencialumą garantuojame.
Atlyginimas:

1250-1500 €/mėn. neatskaičius mokesčių

  • Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.

Aplikuoti