Energijos kainoms pašokus į rekordines aukštumas ir kol kas nesiruošiant iš jų nusileisti, „Kauno energija“ pasiūlė paprastą ir efektyvų sprendimą šilumos taupymui – mažąją renovaciją. Naują paslaugą bendrovė kauniečiams pristatė žaisminga reklamine kampanija.
Kauniečiai išgirdo: nori šildytis taupiau – rinkis mažąją renovaciją
Mažoji renovacija yra vidinių pastato šildymo bei karšto vandens
sistemų modernizavimas ir jų sureguliavimas, padedantis užtikrinti efektyvų į
pastatą tiekiamos šilumos panaudojimą, sumažinantis galimus jos praradimus
name. Apskaičiuota, kad atnaujinus daugiabučio namo šildymo ir karšto vandens
sistemas, šilumos suvartojimą pastate galima sumažinti net iki 25 proc.
Apie mažąją
renovaciją „Kauno energija“ pranešė aktyvia reklamine kampanija gegužę. Naujas
šilumos taupymo sprendimas pristatytas žaismingai nupieštomis kiekvienam
žinomomis ar lengvai įsivaizduojamomis scenomis iš kasdienio gyvenimo,
paklausiant: „Žiemą tropikai bute?“, „Žiemą Antarktida bute?“, „Šildymas
pigiau, patogiau, saugiau“? – „Pasidomėk mažąja renovacija!”.
„Dažniausiai
daugiabučių namų gyventojai skundžiasi, kad žiemą bute labai šalta, nes
radiatoriai nepakankamai karšti, nors pas kaimyną iš kito aukšto – ant
radiatorių nors kiaušinienę kepk. Tačiau kaimynas taip pat nepatenkintas, nes, nors ir gali kiaušinienę ant radiatoriaus išsikepti, jo
bute per karšta, todėl tenka atidaryti langus, pro kuriuos brangi šiluma
keliauja lauk.
Mažamečius vaikus
auginančios šeimos, gyvenančios senos statybos nerenovuotame daugiabutyje, ypač
baiminasi, kad vidury šaltos žiemos nenutiktų avarija – nesprogtų vamzdis,
radiatorius neprakiurtų ir šeimai netektų šalti.
Visa tai ir
atspindėta reklaminėje kampanijoje, kuri gyventojams pasiūlė paprastą sprendimą
kaip efektyviai taupyti šilumą ir sumažinti sąskaitą“, – aiškina „Kauno energijos“ Marketingo ir
komunikacijos skyriaus vadovas Šarūnas Bulota.
Viešinimo
kampanijos metu plakatai Kaune buvo matomi penkiolikoje viešojo transporto
stotelių, reklama ir reportažai viešinti radijo stotyje „Kelyje“, portale „Kas
Vyksta Kaune“, laikraštyje „Kauno diena“, socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir
„LinkedIn“, laikinai pakeistas kaunoenergija.lt tinklapio viršelis.
„Kauno energija“
gyventojų susidomėjimą mažąja renovacija, kaip greitu ir efektyviu būdu taupyti
šilumą su sąlyginai nedidelėmis investicijomis, pajuto iš karto – sulaukta daug
užklausų, žmonės jos domisi galimybėmis savo daugiabutyje, aiškinasi detales. Gyventojai aktyviai rengia susirinkimus, kuriuose balsuoja už sprendimą name atlikti
mažąją renovaciją.
Sėkminga mažosios renovacijos viešinimo kampanija bus tęsiama ir birželio mėnesį, išnaudojant naujus rinkodaros ir komunikacijos kanalus.
Daugiau apie mažąją renovaciją galite sužinoti ČIA.